نیتراسیون پلاسمایی Plasma Nitriding

تکنولوژی PlasNit™ شرکت RUBIG پیشرفته ترین فناوری نیتراسیون قطعات فولادی است. اعمال این فرایند بر روی قطعات فولادی موجب افزایش قابلیت اطمینان، سختی، استحکام، مقاومت سایشی و مقاومت خستگی قطعات می شود. قطعات پس از انجام عملیات نیتراسیون پلاسمایی حداقل اعوجاج و افزایش ضخامت را داشته و به همین دلیل نیاز به هیچ گونه عملیات ماشینکاری بر روی قطعات نیتراسیون پلاسمایی شده وجود ندارد.
شرکت سیلتِک، کوره نیتراسیون پلاسمایی با به روزترین تکنولوژی دنیا را با ابعاد کاملاً صنعتی (در رده بزرگترین کوره های مورد استفاده در اروپا و آمریکا) در اختیار مشتری قرار می دهد. کوره با ارتفاع 1800 میلی متر و قطر 1000 میلی متر امکان انجام فرایند نیتراسیون پلاسمایی بر روی بسیاری قطعات مشتریان مختلف را می دهد. علاوه بر این، سرعت بالای عرضه قطعات عملیات شده به مشتری با کیفیت فوق العاده بالا، قابلیت رقابتی زیادی برای قطعات مشتری در بازار رقابتیِ عرضه قطعات ایجاد می نماید.
کوره نیتراسیون پلاسمایی شرکت با استفاده از تکنولوژی بسیار مدرن شرکت RUBIG ، فرایندی کاملاً اتوماتیک با امکان اعمال دقیق ترین کنترل ها را در اختیار مشتریان این شرکت قرار می دهد.

انواع قطعات با قابلیت نیتراسیون پلاسمایی

• اجزا موتورهای تزریق سوخت، حلزونی های اکستروژن
• میل لنگ ها، انواع شافت، دنده و …
• قالب های ریخته گری، فورج، اکستروژن، پانچ و…
• قطعات مورد استفاده در صنایع هوا فضا
• قطعات مورد استفاده در صنایع نفت و گاز